søndag den 16. oktober 2011

Efterår


En lang og total opturs sæson er slut. Kroppen er gået i hi og hviler her i oktober. 5 adventureraces på master distancen, 5 etaper på mtb i Polen og alt det løse gir en vintertræt krop og hoved. Det hele er dog klaret uden skader og jeg ser allerede nu frem til næste sæson som får svært ved at overgå denne, men som jeg også allerede nu ved kommer til at kræve endnu mere træning end sidste, specielt i havkajkken og vist også kommer til at kræve at jeg hopper på en hest (altså en rigtig en af slagsen.) Kajakken er jeg stille og rolig gået i gang med sammen med AnneMette, så vi igen vender kroppen til sidde i en kajak. Vi har begge brugt timevis der tidligere men det ligger trods alt noget tid tilbage, men et glædeligt gensyn.

Kan se tilbage på en helt igennem super sæson, med rigtig mange store oplevelser fysisk og psysisk som hold og glæder mig samtidig til fremtiden med 2 nye teammates - det skal nok blive sjovt og hårdt.

Efteråret og vinteren indtil jul kommer til at gå med både mtb, løb og styrketræning men i lidt mindre mængder indtil jul. Men i disse skønne weekender med sol, sol og sol har det alligevel rykket så meget i cykelbenene at det er blevet til en del km i skovene både i Blåbjerg, Varde og Silkeborg.

Til min store glæde har min nevø Casper vist store mtb talenter samt flere arbejdskollegaer som er at finde i skovene på Fyn og de viger ikke tilbage for udfordringer...

1 kommentar:

  1. Ja ja ja, Anni. Træner du slet ikke på løbebånd indendøre? Så er jeg nemlig frisk - og så lader vi Solveig være Solveig...

    SvarSlet