søndag den 26. september 2010

En uge efter marathon.. skøn lørdag







I går var bare en af de dage man er nødt til skrive om, og billederne ovenfor er bla en af grundende.

Lørdagen startede kl 9.30, i skøn solskinsvejr, med at mødes med kollegaerne og så skulle der dystes i bike and run. 2 skulle ud på en cykeltur på 13 km mens 3 af os skulle løbe hver 5 km. En punktering slog os desværre lidt tilbage i rækken, men pyt det var en hyggelig dag med efterfølgende øl og frokost i det grønne. Derudover skulle mine ben testet efter marathon for 6 dage siden og det viste sig til min overraskelse af de var top klar. Tog de 5 km på 20.44 så... rigtig godt tilfreds og humøret steg yderligere.

Mine dejlige nevøer og niece havde flere gange spurgt hvornår jeg kom hjem til dem igen og jeg besluttede derfor at køre hjem til familien lørdag eftermiddag. Havde en ny cd i bilen med lækkert syng-med-musik, så skruede op for volumen og sad så der og skreg med på Shakiras waka waka og "F... you" mens humøret igen steg. For hvad er mere skønt end tre børn som slet ikke kan vente til deres moster kommer hjem og så vide der venter det største hjerteligste knus.

Tja alt i alt en skøn dag, som jeg bare måtte dele med Jer.

1 kommentar:

  1. Tak for en dejlig weekend. Vi syntes altid det er hyggeligt når du kommer hjem. Vores alle sammens super seje søster og moster. Ja ud fra billederne kan man jo se hvilken en fantastisk weekend vi alle har haft. Glæder os til næste weekend hvor vi skal mødes igen.. Hilsen hele fam. Plauborg Kolle

    SvarSlet