onsdag den 1. september 2010

west coast challenge og løb.. løb



WCC blev igen i år et lige så fedt race som sidste år. Det med at racet starter kl 00.00 og du selv skal planlægge din rute, gir bare en hel anden oplevelse end så mange andre løb vi har været til. Tine, AnneMette og jeg stod klar i det vildeste skybrud mit ude på Kallemærsk hede. 29 poster blev fundet og vi kom i mål efter 12 ½ time uden skader eller total slidte men også med mange smukke naturoplevelser og op og nedture.
I den kommende weekend står den så igen på Langesøe adventure race som var startløbet til vores nuværende Team fit4run. AM, Tine og jeg har ikke løbet den sammen ud over første gang så det er super at vi igen i år tar den sammen.

Ellers står det mest på løb , løb og løb for at blive klar til HC A marathon. Er nu tilmeldt og det er vist kun en skade som kan forhindre mig i at stille op. Glæder mig trods det at jeg ved det også blir en kamp med mig selv undervej. Har dog været på 30 km træningstur som gik fint men mangler jo stadig så de sidste 12 km... Underholdning undervejs modtages med glæde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar