torsdag den 29. juli 2010

Og hvad så nu ?


Ja resten af sommeren står på løb og adventurerace. Specielt glæder jeg mig meget til west coast challenge, hvor vi forhåbentlig kan fremtrylle en bedre tid end de 16 timer sidste år.
Derudover er jeg vist "kommet til" at lave en løbeaftale med min arbejdskollega Jonas, som går på at vi skal gennemføre HC andersen Marathon. Utrolig hvad man kan blive loket til i en sommerferie.

I dag flyttede Kristin ud af "træningskollegtivet" på Demantsvænget og til København for at starte på betjentuddannelse. Jeg kommer sku til at savne dig K, men glæder mig til at høre om dine bedrifter i KBH og til at bakke dig op til din første Ironman.

1 kommentar:

  1. Tro mig, jeg savner godt nok også kollektivet! Selvom det er spændende i Kbh, ville det være rart at komme hjem til kollektivet:) Godt vi ses i weekenden, og til Ironman, jeg får brug for masser af opbakning. Og du får det igen til marathon:)

    SvarSlet