lørdag den 24. juli 2010

salzkammergut trophy - for fedt



Først en tak til Malene fra Wateam som gav mig hendes startnummer til tropfy 2010. Skal nok huske vores deal.


Endelig kom sommerferien som igen i år skulle bruges i Østrig og med håb om at gennemføre de 120 km. vi var dernede en uge før start så vi kunne træne det at køre opad i timer. Jeg havde godt nok været på Vissenbjerg bakken på mtb, men det kan nu på ingen måde sammenlignes med de alperne. Alle træningsdage var med varmegrader over 30, men det var kun tilvænning. Benene føltes superklar på opkørslerne, men skrækken fra et styrt sidste år på en nedkørsel sad i kroppen. Det var bare umuligt for mig at slippe de bremser, og så er det jo lige før det også er farligt... hm ... øvede og øvede, men glædede mig hver gang til vi igen skulle køre opad et par timer !!!

Selve løbet er bare for fedt og super professionelt. Selvfølgelig var jeg total udmattet da jeg kom i mål og jeg havde flere gange måttet tale med store bogstaver til mig selv for den var max presset. Mit største problem var at jeg efter 6 timer fik mega kvalme hver gang jeg forsøgte at putte noget i maven. Stort problem at få energi nok. Så valgte de sidste 3 timer ikke at spise. Fremover skal jeg finde den bedste løsning på mad når jeg deltager i løb over 6-8 timer, da dette ikke er ukendt for mig.
Men igen et fedt fedt løb og jeg har nok ikke kørt den for sidste gang, men har dog lovet mig selv at jeg i hvert fald ikke skal køre længere og med flere højdemeter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar